مدل های پرفروش ادکلن مردانه ملایم
نوشته شده توسط : ادمین جهان صنعت گستر

اگر در میان انواع ادکلن‌های مردانه به دنبال یک ادکلن ملایم مردانه با رایحه خنک و شیک هستید که تبدیل به عطر امضای شما در روزهای گرم سال بشود، این عطرهای ملایم، باکلاس و بسیار خوشبو که باعث سردرد شما یا اطرافیان‌تان در بهار و تابستان نمی‌شوند را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو مردانه
این ادکلن ملایم خنک در سال 1996 توسط کمپانی ایتالیایی خود به بازار معرفی شد. آکوا دی جیو، در گروه معطر آبزی قرار می‌گیرد و بنابراین می‌تواند عطر امضای آقایان جوان و شیک‌پوش برای استفاده روزانه در فصل تابستان یا روزهای گرم سال باشد. این ادکلن مردانه ملایم، بازخوردهای اجتماعی خوبی هم دارد و بنابراین شما می‌توانید در قرارهای کاری یا مناسبت‌های خاص دونفره از آن استفاده کنید و سلیقه خود در انتخاب یک عطر ماندگار و شیک را به دیگران نشان بدهید. پخش بو و ماندگاری بسیار خوب این ادکلن مردانه خنک ملایم باعث شده است که بسیاری از آقایان باکلاس، آن را برای استفاده در مهمانی‌های شبانه تابستانی هم مناسب بدانند. در این مدل از عطر جیورجیو آرمانی، ترکیب متنوعی از روایح مرکباتی، گل‌فام، میوه‌ای، گیاهی و آبزی در کنار مشک و کهربا قرار گرفته‌اند تا بتوانند نظر افراد سخت‌پسند را به خود جلب کنند.
کالوین کلین اترنیتی آکوا
این مدل از ادکلن مردانه ملایم کالوین کلین که با نام سی کی اترنتی آکوا هم شناخته می‌شود، یک ادکلن مردانه با بوی ملایم و البته بسیار خنک است که می‌تواند خنکای دلپذیری در شب‌ها و روزهای گرم سال به شما القا کند. اترنیتی آکوا در سال 2010 توسط کمپانی آمریکایی خود روانه بازار شد و توانست نظر بسیاری از آقایان جوان را به خود جلب کند و حتی به عطر امضای بسیاری از افراد تبدیل شود. اگر به روایح سبز، خنک، میوه‌ای و گل‌فام علاقه دارید، بدون شک عاشق این ادکلن مردانه ملایم خواهید شد. سی کی اترنتی آکوا در نت‌های مختلف خود از ترکیبات دل‌نشین و ملایمی مانند لاله مردابی، مرکبات، خیار، اسطوخدوس، سدر، آلو، فلفل سیچوان، مشک، نعناع هندی، چوب صندل سفید و چوب گایاک در کنار ترکیبات سبز استفاده کرده است.
کالوین کلین سی کی وان
سی کی وان یکی از محبوب‌ترین عطرهای خنک از برند کالوین کلین است که از سال 1994 به بازار عرضه شد. این ادکلن مردانه ملایم در گروه بویایی مرکباتی معطر جای می‌گیرد و می‌تواند انتخاب برازنده‌ای برای طرفداران روایح ترش و خنک باشد. آقایان جوانی که می‌خواهند بازخورد خوبی از عطر تابستانی خود بگیرند، می‌توانند از این ادکلن مردانه با بوی ملایم در مناسبت‌های رسمی، نیمه رسمی یا حتی روزانه، استفاده کنند. اگر اهل قرارهای عاشقانه و رمانتیک در یک کافه دنج در عصرهای تابستانی هستید هم می‌توانید روی این ادکلن ملایم خنک ، حساب ویژه‌ای باز کنید. در سی کی وان علاوه بر روایح مرکباتی از روایح سبز و گل‌فام در کنار رایحه مشک، کهربا، خزه درخت بلوط، سدر، چوب صندل سفید، آناناس، انبه، هل و جوز هم استفاده شده است.
دولچه گابانا لایت بلو مردانه
لایت بلو در سال 2007 توسط کمپانی ایتالیایی خود به بازار آمد و به سرعت جای خود را در میان انواع ادکلن مردانه خنک ملایم باز کرد. این عطر شیک، رایحه‌ای گل‌فام و میوه‌ای دارد و می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای استفاده روزانه در روزهای گرم سال باشد. در نت آغازین این ادکلن مردانه ملایم از رایحه ترنج، نارنگی ماندارین و گریپ فروت در کنار سرو کوهی استفاده شده است. نت میانی لایت بلو از روایح دل‌انگیز و همه‌پسندی همچون اقاقیای برزیلی، رزماری و فلفل تشکیل شده است. در نت پایانی این ادکلن مردانه خنک ملایم هم ترکیباتی مانند مشک، خزه درخت بلوط و روایح دودی در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند تا شما در نهایت با عطری خوشبو و مدرن مواجه باشید.
باربری ویکند مردانه
باربری ویکند، یکی دیگر از عطرهای مردانه خنک و انگلیسی بسیار پرطرفدار است که در سال 1997 به بازار آمد. این ادکلن مردانه ملایم در گروه بویایی روایح مرکباتی جای می‌گیرد و می‌تواند نظر بسیاری از آقایان طرفدار روایح ترش و جذاب را به خود جلب کند. هرچند که استفاده روزانه از این ادکلن ملایم خنک بیشتر توصیه می‌شود اما می‌توان در مهمانی‌های دوستانه یا شبانه تابستانی هم از رایحه دلربای آن بهره برد و دیگران را تحت تاثیر قرار داد. در نت آغازین باربری ویکند، رایحه ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، گریپ فروت، آناناس و خربزه در کنار یکدیگر خودنمایی می‌کنند تا ما با شروعی کاملا خنک و رویایی مواجه باشیم. نت میانی این ادکلن مردانه با بوی ملایم ، آمیزه‌ای از خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید و پیچک است تا بتواند شیکی این عطر را به رخ بکشد. در نت پایانی هم رایحه مشک و کهربا در کنار رایحه عسل قرار گرفته‌اند تا ما در نهایت با یک عطر تمام عیار و خاص برای تابستان مواجه باشیم.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: